Přestože se snažíme každý výrobek pečlivě zabalit a ochránit před nárazy při přepravě, může se stát, že při dodání dojde k poškození zásilky. Nezoufejte však, nenecháme vás v tom. Společně to vyřešíme.
Pokud je při přebírání zásilky zřejmé, že jsou uvnitř produkty poškozené (například balíček je mokrý, cítí se z něj nezvyklý zápach, nebo slyšíte, že něco v balíčku hrká), prosím nepřebírejte zásilku a nechte ji dopravce vrátit k nám. Ihned nás informujte e-mailem na cosmetikecz@gmail.com a uveďte číslo objednávky. O zbytek se postaráme my. S dopravcem vyřídíme reklamaci a my vás budeme kontaktovat ohledně nového zboží z objednávky.
Pokud zjistíte poškození až při rozbalení, prosíme, vyfoťte balíček zvenku i vnitřek, zejména poškozené zboží. Tyto fotografie spolu s krátkým popisem škody a číslem objednávky zašlete e-mailem nacosmetikecz@gmail.com co nejdříve, ideálně ještě týž den. Zbytek opět nechte na nás. Budeme se starat o reklamaci s dopravcem a informovat vás o postupu ohledně nového zboží z objednávky.
Věříme, že dokážeme včas vyřešit všechny nepříjemnosti s poškozenými zásilkami a zajistit vaši spokojenost.